Hva slags barutstyr passer best for nybegynnere
Hei folkens. Jeg har begynt å lære mer om drinker og prøver en del oppskrifter fra blogginnlegg jeg har kommet over. Det jeg oppdager er at mange av dem bruker spesifikt utstyr som jiggers, shakere eller mikseglass, og jeg føler at det er litt vanskelig å gjenskape resultatene med ting jeg har hjemme. Jeg vil gjerne komme i gang uten å kjøpe for mye, men samtidig ha det som trengs for at drinkene skal smake slik de skal. Derfor håper jeg på tips til et grunnleggende sett som gjør det enklere å lære teknikkene og følge oppskrifter mer nøyaktig.
18 visninger

God morgen. Jeg var i samme situasjon da jeg startet og endte med å kjøpe et lite sett med enkelt Barutstyr som jigger, shaker og et godt mikseglass. Det gjorde det lettere å følge oppskriftene siden målene ble mer presise og blandingen jevnere. Jeg merket fort at riktig utstyr ga bedre tekstur på drinkene og gjorde prosessen mer forutsigbar når jeg prøvde flere ulike oppskrifter. Det trengs ikke så mange deler, men et par gode verktøy gjør læringen mye enklere og gir et finere resultat hver gang.